Detoxificarea de produsele lactate

lapteCazeina din lapte este nedigerabilă!

Cazeina este o proteină de care vițelul are nevoie pentru a avea copite și coarne. Vițelul consumă lapte doar în primele șase luni din viață. Noi oamenii de ce am avea nevoie de atâta cazeină?

În primul rând, nu avem nevoie de atât de multe proteine pe cât ingerăm. Intestinul gros conține o bacterie specială capabilă să sintetizeze proteinele din carbohidrați de alimentele pe bază de plante (dacă microflora intestinală este sănătoasă).

În al doilea rând organismul nostru conține toate elementele din tabloul lui Mendeleev și toți compușii chimici de care are nevoie, chiar dacă doar 40% dintre acestea sunt furnizate prin hrană.

Din păcate foarte mulți consideră un lucru normal să înlocuiască laptele matern cu lapte de vacă sau alte formule pentru copii. Laptele uman este bogat în lactoză, care creează un mediu favorabil dezvoltării bacteriilor pozitive în intestinul gros al copilului.

Fiecare viitoare mamă ar trebui să știe că nimic nu poate înlocui laptele de la sânul mamei, aceasta fiind hrana naturală pentru copilul său. Nici o formulă nu conține informații despre dragoste, sensibilitate, tandrețe sau moduri de evitare a dezastrelor și bolilor. Toate aceste informații vin de la mamă și sunt codificate în laptele său.

Dacă dieta unei femei însărcinate este compusă în principal din dulciuri, produse făinoase, mezeluri, lapte de vacă, cafea, carne prăjită și produse rafinate sau este fumătoare, sănătatea copilului va avea de suferit. Diferența între laptele uman și cel de vacă este conținutul mare de cazeină din ultimul.

Putem trăi mâncând cantități foarte mici de proteine animale timp de un an, doi ani sau chiar mai mult fără niciun pericol pentru sănătatea noastră atâta timp cât avem aer și mâncăm destule legume și fructe. Atunci când ne stabilim dieta, ar trebui să urmăm proporțiile create de natură, un conținut ridicat de carbohidrați simpli și un conținut scăzut de proteine.

Cazeina din lapte nedigerată este cauza diverselor umflături, de pe organismul nostru, se formează pietre la rinichi, se blochează vasele de sânge și se deformează degetele. Alte ingrediente nedigerate din laptele de vacă se acumulează sub forma unor substanțe mucoase în țesuturi și tendoane.

Mucusul este o substanță plină de bacterii provocatoare de boli. Bioterapeuții consideră că laptele de vacă este sursa substanțelor mucoase din organismul nostru pe tot parcursul vieții. De aceea cei care beau lapte de vacă găzduiesc de multe ori în organismul lor bacterii care cauzează boli precum gripa, răceala, astmul, bronșita și multe altele. Cei care beau mult lapte au membrele mărite (în special degetele de la mâini și picioare) și suferă disfuncții ale articulațiilor șoldului sau genunchiului.

Produsele precum laptele integral, brânza, etc. sunt diferite, se pot consuma în siguranță în cantități mici. Sunt chiar benefice dacă conțin grăsimi naturale și sunt recomandate copiilor și celor în vârstă.

Detoxificarea organismuluilaptele

Lactatele sunt folosite pentru producerea untului, a smântânii și brânzeturilor. Brânzeturile sunt forme concentrate de lapte care pot bloca foarte rapid capacitățile psihice. Dacă veți renunța la brânzeturi capacitatea de concentrare și intuiția se vor îmbunătăți peste noapte.

În zilele noastre vacile sunt hrănite cu cereale modificate genetic (cu excepția celor certificate ca fiind organice), iar rezidurile pesticidelor toxice se regăsesc în laptele lor. În plus animalele din ferme sunt injectate cu antibiotice și cu hormoni de creștere care ajung de asemenea în laptele lor.

Multe eczeme și probleme ale pielii sunt cauzate de asemenea de produsele lactate, iar crizele de acnee sunt de regulă mult mai neplăcute atunci când persoana consumă astfel de produse.

Iaurtul de bună calitate nu declanșează reacții de intoleranță precum alte lactate. Acest lucru s-ar putea datora bacteriilor benefice care digeră lactoza. Încercați să înlocuiți celelalte produse lactate și treptat puteți renunța și la iaurt.

Există foarte multe alternative pentru produsele lactate, cum ar fi produsele din soia (nemodificată genetic), laptele din migdale, cânepă, ovăz, orez, semințe de floarea soarelui, care reprezintă o alternativă sănătoasă.

lapteleCâteva alternative la produsele lactate

Laptele de migdale și din alte nuci se prepară foarte ușor. Pune-ți migdalele în apă și le treci prin blender. Ai nevoie de o cană cu migdale într-un vas și le acoperi cu apă. Lasă-le peste noapte, iar dimineața aruncă apa. Așează migdalele înmuiate în blender și adaugă trei căni de apă rece de izvor. Poți adăuga de asemenea o curmală, pentru un ușor gust dulce. Alternativ poți adăuga puțină scorțișoară sau vanilie.

Pornește blenderul la viteză mare și lasă-l să macine migdalele până când rezultă un lichid omogen cremos. Strecoară laptele printr-un tifon sau printr-o strecurătoare. Lichidul ține 3-4 zile la frigider. Poți pregăti în același mod lapte din caju sau semințe de floarea soarelui.

Humus în loc de brânză. Puteți să faceți o pastă preparată din tahini (pastă de susan), boabe de năut, ulei de măsline și sare de mare. Este ușor să îți prepari singur humusul într-un blender de mare putere, sau poți cumpăra varietăți organice din comerț. Poți să adaugi după gust: usturoi, boia, măsline, coriandru, anghinare murată sau roșii uscate la soare.

Semințele de susan sunt foarte bogate în calciu. Le puteți adăuga în salate și în diferite mâncăruri, ca atare sau prăjite uscat în tigaie. Pasta de tahini este asemănătoare untului de arahide, singura diferență constă în faptul că este preparată din semințe de susan.

Legumele cu frunze verzi- închis, sunt și ele foarte bogate în calciu. Iată câteva exemple: spanacul, varza kale, măcrișul, frunzele de muștar, algele și broccoli.

Dacă nu puteți să renunțați la lapte, măcar treceți pe lapte de capră. Are un conținut scăzut de cazeină și grăsimi și seamănă cu laptele uman la conținut. În cazul în care continuați să beți lapte de vacă, fiți pregătiți pentru simptome precum dureri intestinale, balonare, constipație, dureri mari în oase și încheieturi, etc. „ A bea sau a nu bea?” – aceasta este decizia voastră.

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *